Dla sieci franczyzowej, niejednorodnej, wszelkie wspólne działania mają wyjątkową wartość. Program lojalnościowy jest nie tylko narzędziem wsparcia sprzedaży, lecz także mechanizmem pozwalającym kreować wspólną strategię marki, wspólne działania promocyjne, spójną komunikację. Właściwie zaprojektowane narzędzie lojalnościowe nie tylko nie ogranicza aktywności partnerów, ale wspiera ją na poziomie placówek.
Program może się stać także narzędziem głębszej integracji partnerów, wartością dodaną dla poszczególnych franczyzobiorców (ograniczenie jednostkowych kosztów i szansa na projektowanie ambitnych działań).
Całkowicie odrębną kwestię stanowi wiedza, która kumuluje się dzięki powszechnemu działaniu narzędzia lojalnościowego. Właściwie zagospodarowana – może przynosić wymierne efekty finansowe: od lepszego zarządzania zakupami i dystrybucją produktów, przez minimalizację strat, aż po efektywnie dobrane i kierowane promocje.
Służą temu nie tylko narzędzia tradycyjnej analizy danych, lecz także innowacyjne zastosowanie zaprojektowanych odpowiednio skryptów machine learning. Innowacyjna technologia uczenia maszynowego pozwala na właściwą segmentację placówek, lepsze profilowanie klientów, przede wszystkim jednak, pozwala korzystać z predykcyjnej analizy danych.
W każdym z powyższych działań jesteśmy do dyspozycji.