Program lojalnościowy to fundament budowania relacji. Przedłużenie procesu komunikacji firmy ze swoimi klientami. To działanie marketingowe, które – jako proces – podlega stałej ewaluacji i modyfikacjom.
Dopasowuje środki do celów, które również mają charakter dynamiczny. Jest znakomitym mechanizmem wywierania wpływu na zachowania konsumentów. Jest w stanie nie tylko zwiększać wartość koszyka zakupowego, lecz także skutecznie stymulować do zmiany nawyków zakupowych. Podnosić częstotliwość zakupów (mimo, że tendencja rynku jest inna), zachęcać klientów do dokonywania pożądanych wyborów.
Dobry program pozwala na określenie kosztów inwestycji w zaprojektowane działania, pozwala także na dokonywanie korekt w tym zakresie w czasie jego trwania. Jest najlepszym źródłem danych – informacji o trendach, zjawiskach, zachowaniach grup klientów, ale także o efektywności prowadzonych działań promocyjnych. Trzeba jednak umieć je analizować i interpretować. Pozwala na wielokanałową, skuteczną komunikację, z wykorzystaniem wszelkich dostępnych kanałów.
Wspieramy naszych kontrahentów na każdym etapie tych działań.